Fonds - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Jur - WaarBenJij.nu Fonds - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Jur - WaarBenJij.nu

Fonds

Door: jurgerris

Blijf op de hoogte en volg Jur

11 Maart 2011 | Nederland, Sterksel

Hallo allemaal

Op 19 maart ga ik voor 1 maand naar Zambia en daarna 3 maanden Malawi, ik ga daar vrijwilligerswerk doen.
Ik ga in Zambia een sport project doen met kinderen, daarna reis ik door naar Malawi om daar een ander project te doen met jongeren. Dit is is een project opgezet door de lokale bevolking daar en ik ben pas de 3e westerse vrijwilliger daar. De hulp is daar hard nodig.

Ik probeer eigenlijk wat geld in te zamelen om daar dingen te kopen die ze nodig hebben, denk bijvoorbeeld aan stoelen en banken voor school, speelgoed en andere dingen. Ik weet nog niet hoe ik het geld uit ga geven maar als ik daar eenmaal ben weet ik zeker dat ik het goed kan besteden. Zo niet stort ik het terug.

Ik hou een weblog bij: http://jurgerris.waarbenjij.nu/
En op deze site kun je lezen over het project in Malawi (waar het geld naar toe gaat): http://www.be-more.nl/projecten/bestemmingen/malawi/liyo

Ik zou het super leuk vinden als je ook een (kleine) bijdrage over zou kunnen maken, daar bij zou je de mensen daar super veel helpen. Elk bedrag is welkom!
Op mijn weblog hou ik jullie op de hoogte wat er met het geld gebeurd. Met dit geld ga ik zelf geen leuke dingen doen. Ik kan jullie garanderen dat ik alles wat ik van jullie krijg daar nuttig zal besteden aan de bevolking. Op deze manier komt 100% van je geld op de goede plek aan, en blijft het niet aan de strijkstok hangen

Geld kun je overmaken naar rekening nummer (rabobank): 1203.53.687
Onder naam van J.W.T. Gerris te Sterksel

Ik hoop allemaal dat jullie een bijdrage willen sturen.

Ik heb er heel erg veel zin in, maar ook erg spannend.

Groetjes,
Jur

  • 18 Maart 2011 - 18:14

    Leny Van Lierop:

    Ha Jur,
    Supergoed wat je gaat doen.
    Ik wens je een goede reis en ga je zeker volgen.
    Je verhaal staat op sterksel.nu, dus het dorp is ook op de hoogte!
    En...gefeliciteerd met je rijbewijs.

    Groetjes,
    Leny

  • 20 Maart 2011 - 09:54

    Han:

    Hey Jur,

    Gaaf wat je allemaal gaat doen daar en ik blijf je volgen hoor.
    Ik wens je daar veel goeds toe. Maak er een leuke tijd van.

    Groetjes
    Han

  • 20 Maart 2011 - 16:27

    Stein, Jos En Rian:

    Gelukkig dat je goed bent aangekomen en de reis goed verlopen is! Want dat vond ik toch wel heel spannend hoor. Nu even bijkomen in het vrijwilligers huis en dan morgen aan de slag.
    We zijn heel benieuwd, dus laat zo snel mogelijk weer wat van je horen.
    Liefs van ons xxx

  • 20 Maart 2011 - 20:37

    Peter En Annemieke:

    Veel lol en een zinvolle tijd toegewenst en uhhhh... Pole pole,

    Groet

    Annemieke, Peter, Lex en Josje
    Ook veel groeten van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jur

Actief sinds 04 Maart 2011
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 34617

Voorgaande reizen:

19 Maart 2011 - 17 Juli 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: